29 november 2018

Mera resor

God morgon. I dag beslutade jag mig för att jobba från sängen hela morgonen, något som Busen gillar. Han tycker att det är roligare att sova i sängen när någon annan också är där😻.

Förkylningen börjar långsamt bli bättre, det halsonda är helt borta och imorgon tänkte jag försöka gå till gymmet igen på 45 min body pump. Klassen är inte jätteenkel, men man springer iallafall inte runt som en galning och så kan man alltid välja lite lättare vikter om det känns så (dööööh, som om jag skulle göra det?!😏)
I går bokade jag och min svenska kompis Cecilia flygbiljetter till Kuba, det blir 10 dagar i slutet av februari. Vi har aldrig rest tillsammans tidigare och nu ska vi spendera hela 10 dagar tillsammans, det kan gå hur som helst😬 Jag är dock hoppfull, jag anser att jag är ganska enkel att resa med och väldigt flexibel.😀

Steve tycker tyvärr inte om långresor, Europa räcker för honom, men som tur är har jag resglada kompisar som genast hänger på. Även om jag gillar att resa med Steve så är det viktigare för mig ATT få resa än med vem jag reser. En hemkär pojkvän ska inte få begränsa min hobby😊. Så, nu när flyget är bokat så kan vi börja göra det som är kul, planera vad vi ska se och var vi ska bo. Det verkar finnas hur mycket som helst att se men vi får nog begränsa oss till en viss del av landet eftersom det är stort och transportmöjligheterna lite begränsade.
Det slog mig i morse att nästa år blir mitt resande väldigt kommunistsinriktat😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...