13 juli 2019

Nästan packad och klar

Sådär, så är mina två gympass avklarade, kappsäcken nästan färdigpackad och taxi bokad till i morgon. I kväll ska vi prova en ny italiensk restaurang i Putney, perfekt så jag inte behöver stå och kocka mat i kväll.

Det har varit runt 25 grader hela veckan och vår fläkt har gått nästan nonstop dygnet runt. Den är fantastiskt bra, vill man inte den ska svänga fram och tillbaka så låser man den bara i läge! Busen har också insett dess fördelar, även om han alltid ger den en mistänkt blick när han passerar😾
Perfekt, jag kan ligga i solen utan att bli överhettad😸
Här är en liten halvdålig bild av örhängena som jag beställde av svenska Cecilia. Ringarna är av frätt silver och "hållarna" av koppar. Man kan själv välja vilka metaller man vill ha var. Jag är väldigt nöjd.
Nästa gång ni hör av mig så befinner jag mig i Finland och njuter av lugnet. Jag kommer dock inte att njuta av det svalare vädret, enligt 10-dagarsprognosen ska det vara soligt men under 20 grader varje dag😒

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...