11 oktober 2021

Prisutdelning

Så är vi här igen, en ny vecka har börjat. Hoppas ni hade en skön helg.

I lördags var det dags för North Sheen bowls-klubbs prisutdelning. Klubben hade bokat upp en hel restaurang eftersom vi var så många, säkert runt 70–80 stycken. Min huvudrätt bestod av två jättestora bitar havsabborre. Så gott! 
När middagen var överstökad var det dags för prisutdelning. Steve hade tagit sig till tre finaler, men eftersom han fick ryggskott i tid till finaldagen och det var helt omöjligt för honom att spela, så fick han ge motståndarna segern och nöja sig med andrapriserna. Inte dåligt det heller😊
När alla fått sina priser blev det disko. De hade hyrt stället till kl. 01, men Steve och jag tog en Uber hem redan vid halv elva eftersom han skulle upp och jobba tidigt följande dag. En riktigt trevlig kväll. Fördelen med att åka hem tidigare var att man inte hann dricka så mycket alkohol och söndag morgon stod jag redo för ett pass Body Pump kl. 10💪😊
Förresten så försvann yrseln helt efter min massage, precis som jag visste att den skulle göra. Nu borde jag underhålla den genom daglig nacktänjning. För de med stela nackmuskler rekommenderar jag den här youtube-videon. Den är endast 8 minuter lång men väldigt bra. Gör den varje dag i en vecka och ni kommer att känna en klar förbättring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...