10 september 2024

En kväll med Graham Norton

Här kommer några foton från söndagens "show" med den kända talk show-värden Graham Norton.

Han hade precis kommit ut med sin femte bok och jag var lite orolig för att han skulle prata om den hela kvällen, men han nämnde den kanske i fem minuter innan han övergick till att berätta om sin karriär och sina kändisintervjuer som han varvade med TV-klipp. Hans bok var inkluderad i biljettpriset och han sa att de flesta av oss säkert inte har läst boken ännu och då ville han inte riskera att avslöja något av handlingen, eller ännu värre, slutet😊
Han har verkligen talets förmåga och är extremt rolig och underhållande, de två timmarna försvann på ett ögonblick.
Hans senaste bok, som jag sölade ner med kaffe redan på måndag morgon. Jag hade bara hunnit sätta mig vid datorn innan jag välte ut hela muggen över mig, kontorsstolen, golvet och väggen. Det var "bara" en full mugg, men när jag torkade upp det kändes det som jag vält ut hela kaffekannan.😖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...