29 oktober 2019

Shopping

Hej, hej från ett kallt London. Det har varit run 10 här i dag och det känns verkligen inte mysigt alls. Snart får man väl börja sätta på värmen men vi brukar försöka hålla oss in i det längsta.

Busen försöker visa att han vill ha mer kattgodis genom att snurra på sin godismus i plast med sin tass och sedan titta på oss. Han är så söt när han gör det😍

I dag fick jag min nya kontorsstol som jag beställde i söndags, snabba ryck. Den levererades av en andfådd ung kille. Vi bor ju på tredje våningen, utan hiss, och våra trappor verkar få de flesta att tappa andan😊. Jag tänker smyga ut med den gamla till platsen där våra avfalls- och återivnningstunnor står senare i kväll. Det är väl inte helt tillåtet, men de som sköter om vårt hus brukar se till att större "skräp" försvinner med jämna mellanrum. Något ska de väl få göra för den tämligen höga serviceavgiften som vi betalar varje månad.

I går beställde jag årets vuxenkalender. De senaste två åren har jag köpt en kalender med vitt, rött och rosevin men nu slog jag på stort och beställde en med mousserande viner. Den borde anlända i morgon eller torsdag. Nej, om jag skulle börja kolla Steves julklapp då, jag vet vad jag ska ge honom, så nu är det bara att boka😏

2 kommentarer:

  1. Ååååh så jag önskar att den kalendern också skulle finnas här i Finland 😋🥺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Argh, jag svarade på ditt inlägg men det kom inte upp:-/. Ja, det är verkligen lyxigt att bo i England för man kan typ beställa allt online här:-))

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...