25 augusti 2010

Resan bokad

Igår bokade jag och Svanhild både hotellet i och flyget till Marrakech så nu är det gjort. På lunchen idag ska jag gå och köpa lite resehandböcker. Jag gillar att planera vad man borde se och göra när man åker till ett ställe. Om man sedan gör det är en annan sak:-)

Nästa uppgift på min lista är att boka flyg och hotell till Köpenhamn för mitten av oktober. Jag och kompisen Annika har nämligen blivit bjudna på 40-årskalas. Om jag känner födelsedagsbarnet rätt så blir det nog ett ordentligt festande. Köpenhamn är dessutom aldrig fel som resemål, jag gillar stan.

Steve får hålla ställningarna här hemma under mina resor, han börjar dessutom sitt nya jobb nästa vecka så han har säkert mycket att sätta sig in i. Han är inte heller lika reseintresserad som jag utan trivs bäst hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...