29 september 2017

Lite Busen

Hoppas ni har haft en bra fredag. Min har varit full av jobb och det kommer nog att sträcka sig över helgen också. Det blir dock gym som vanligt, man måste ju försöka hålla igång lite mellan allt sittande.

Här är lite gulliga bilder på vårt charmtroll. När han inte längre har möjlighet att se kattvideor på TV:n längre så får han nöja sig med surfplattan istället. Han är inte helt nöjd men de gånger han försöker ge den en chans är han så gullig.
Vad månne kommer nu?

Oj, det var en lång video, jag tror jag får lägga mig ner och titta en stund.

Blir de månne roligare om jag vrider huvudet i 45 grader ...

Vart försvinner figuren på skärmen?

Den måste finnas där bakom tror jag ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...