20 oktober 2009

Ombokningar

Bostadsförmedlaren som skulle visa en lägenhet ikväll ringde just och sa att vi tyvärr måste boka om...hon som bor där nu är uppenbarligen "a bit difficult" som han sa och ville inte lämna huset under de 15 min som visningen skulle ta. Där sprack min välplanerade tisdag och onsdag. Vi bokade om till kl 17.30 till imorgon men eftersom jag ska på skööönheeetsbehaaandling kl 18, som jag redan bokat om från förra veckan, så fick jag i sin tur e-posta skönhetssalongen och fråga om det är ok att jag anländer några minuter senare. Väntar på svar. Nå, förhoppningsvis ska vi få undan träffen med den ekonomiska rådgivaren ikväll och då får det vara nog med rådgivning, vi har då träffat tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...