26 februari 2018

Tillbaka och på teater

Så är vi hemma i London igen, och till ett kallt sådant. Idag har det snöat från och till hela dagen och det är riktigt ruggigt på grund av vinden. Jag tog mig dock i kragen och pallrade iväg till gymmet vid lunchtid och nu skulle jag gärna spendera resten av kvällen i stugvärmen, men se det blir det inget av. Istället ska jag snart bege mig till Waterloo för att se mastodontpjäsen Fanny & Alexander på Old Vic Theatre. Den kommer att hålla på i hela 3 timmar och 45 minuter!, inklusive 2 15-minuterspauser. Jag har naturligtvis sett filmen, som jag tyckte var bra, men teaterpjäser kan ibland bli lite sega. Nå, om jag känner att jag håller på att somna så är det bara att smita i väg i andra pausen ... jag vet ju redan hur pjäsen slutar😀
Imorgon kommer jag att posta lite bilder från vår långhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...