8 maj 2019

50-årskalas

God kväll i stugorna. Tänkte jag skulle lägga upp ett litet inlägg innan jag går och lägger mig med en ljudbok i öronen, ett bra sätt att slappna av.

Här har det varit omväxlande regn och solsken i dag men ganska kallt. Jag skulle gärna vilja ha samma värmebölja som vi hade under påsken igen, den satt fint😊. Förkylningen har dock gett med sig nästan helt och jag har gått på gym både i går och i dag.

Här kommer några bilder från min tyska kompis Ivonnes 50-årsdag som hon höll på sin lokala pub. Hon är den i piggt orange bland alla vintersvarta och -gråa. Hon kallade festen "My F***ing 50th" på sin Facebook-inbjudan😊. Det var dock en väldigt trevlig tillställning även om Steve och jag knappt kände någon förutom hennes pojkvän.
Det var lite grått och småkallt i början men när det klarnade upp så sökte sig de flesta ut i pubträdgården.
Ett gruppfoto. Ivonne berättade att hon bjudit in 70 personer men förväntade sig/hoppades att kanske 30 personer skulle komma eftersom det var röd dag på måndag och många kanske skulle vara borta. Enligt fotot blev det närmare 60 som kom😁
När Steve och jag begav oss hem igen promenerade vi längs Themsen så långt vi kunde till bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...