29 maj 2019

Lugn början på veckan

Glad onsdagskväll, hoppas allt är bra med er. Jag har precis hällt upp ett glas rödvin för att fira lejonens VM-seger i efterskott och dessutom så är det lillördag😊. Det var kul att jag kunde se finalmatchen på TV, synd bara att jag inte insåg att de visade hela VM på en gratis sportkanal på TV först vid finalen😏. Samma kanal visar också ishockeymatcher från Sverige med jämna mellanrum.

Busen var så rolig (som vanligt😏), han satt i sin nya låda och stirrade på mig när jag tittade på TV.
Efter 15 minuter tröttnade han dock och vände baken till.
Den nya lådan är kansle liiiite för liten men han har gett den ett ärligt försök. Nu har han lyckats "spränga" ena kortsidan och han ryms perfekt.
Hittills den här veckan har jag inte gjort annat än gymmat och jobbat. Jag har heller inget stort inbokat förutom på söndag när jag ska se Hollywood-skådisen och -hunken Hugh Jackman sjunger. Ska bli sååå kul😛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...