27 juli 2020

Sista dagarna i Monäs

Så har man då nått slutet på "Monäsemester 2020", i morgon flyger jag tillbaka till London. Det känns som om det är jättelänge sedan jag kom samtidigt som veckorna har gått jättesnabbt.

Jag lyckades iallafall uppgradera mig till Business Class med samlade poäng på sträckan Vanda-London. Man blir snabbt bortskämd med större säten, trerätters varm måltid och gratis alkohol, resan blir genast mycket roligare med champagne i glaset😊

Vädret har varit minst sagt varierande de här tre veckorna. I går var min kompis Beatrice, hennes son och jag till Storsand och solade och simmade. I dag hade de lovat ännu varmare men det har varit molnigt och blåsigt nästan hela dagen och inget badväder alls😕
Vackra färger dock.
Den vackraste utsikten av dem alla, Elvis😻
I fjol köpte farsan oanvända hästskor på Juthbackamarknaden som han målade i två olika färger. Han googlade reglerna för hästskokastning och under några varma kvällar har morsan, farsan och jag roat oss med att tävla i hästskokastning, vi är ungefär lika dåliga alla tre😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...