18 juli 2018

Sommarväder och sommarfest

Trevlig sommar på er, hoppas det är lika fint hos er som här! Idag var det 33 grader i skuggan och då är det perfekt att ha en stor sandstrand 3 km bort. Jag har åkt dit ett par timmar för sol och bad varje dag sedan i torsdags.
Elvis tycker att det är lite för varmt men har hittat den perfekta viloplatsen, i öppningen på vår balkong. Där fläktar det skönt!
I måndags var det dags för sommarens balkonghäng hos oss och det var lika trevligt som vanligt, mitt i allt var klockan 2 på natten😃. Ifjol satt vi typ med stickade sockor, i år var det varmt och skönt nästan hela kvällen.
Jag hade gjort Medelhavspaj och
pizzasnurror som man kan fylla med precis vad som helst. Jag fyllde snurrorna med krossade tomater, pesto, skinka och ost.
Katter har de konstigaste viloplatserna, men jag tycker att grusväg borde vara för obekvämt för till och med en katt😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...