27 juli 2018

Strandlivet fortsätter

Nyss hemkommen från en helt underbar eftermiddag på Storsand (Monäs). Vågorna gick höga och vattnet var varmt, det perfekta strandvädret😎.

Igår träffade morsan och jag min moster och två kusiner på räkmacka och kaffe på Tullmagasinet vid Andra Sjön i Nykarleby. Jag har faktiskt aldrig varit dit tidigare men det var verkligen jättemysigt att sitta utomhus och äta medan det blåste skönt från havet.
Moster och morsan
Selfie av mig och mina två härliga kusiner😊
Jag lämnade brödet men det fanns tillräckligt med pålägg (fast kanske lite mer majonnäs skulle inte ha skadat) för att jag skulle känna mig nöjd.
Ikväll blir det en liten kräftskiva tillsammans med päronen och min ena bror, hans fru och min guddotter. Det är en perfekt kväll att sitta ute och festa till det med havets läckerheter.😋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...