8 december 2021

Vardag

God kväll på er! Tänkte bara titta in en snabbis innan jag fortsätter kolla film på Amazon Prime. Jag har registrerat mig till så många film- och seriesajter att jag knappt kommer ihåg vilka de är.

Äntligen har det slutat regna och i dag tog jag min vanliga promenadrunda med en ljudbok i öronen för att få lite frisk luft. Jag hade varit på gymmet tidigare på dagen men hade ännu lite energi över, speciellt när man kan lyssna på en bra bok. Just nu plöjer jag igenom en släkthistoria av Olav Ottersen som spänner från 1600-talet ända till 1900-talet, jag är på bok 11 av 20 nu. Jag rekommenderar verkligen böckerna!

När jag gick genom den lilla parken och före detta gravgården bredvid mitt hus såg jag den här lilla Buddhastatyn under ett träd. Någon har uppenbarligen skapat ett litet bönealtare. Gulligt😊

Så här sitter Busen ofta nuförtiden och tittar länge på juldekorationerna😍. Han har också kommit in i en period igen när han vill titta på videor för katter. Han hoppar upp och ner på den smala kanten framför TV-skärmen för att fånga vad som visas för tillfället. Det är bra motion för honom💪😼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...