23 juli 2021

adidas x Marimekko

Skynda och fynda om ni gillar både adidas och Marimekko! De har nämligen samarbetat och skapat en riktigt snygg kollektion som kan köpas åtminstone online. Jag fick information om den planerade lanseringen för cirka en månad sedan och har väntat på att artiklarna skulle bli tillgängliga för alla och inte bara specialkunder. Först tänkte jag skicka artiklarna hit till Finland, men när jag jämförde priserna så var de mycket billigare i pund än i euro och jag beställde dem till London istället via den brittiska sajten.

Nu får jag bara hoppas att de passar.😊 Jag beställde följande (bilder tagna från adidas hemsida):

Snygga tights med Marimekkos kännspaka "bollar". De fanns i rosaröda nyanser också men jag föredrar tights i mörka färger.

Tränings- och shoppingväska i pigga färger
Nya träningsskor är heller aldrig fel.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...