13 juli 2021

Strandliv och engelsk ostbricka

Vaknade upp till strålande sol i morse, precis som det ska vara på semestern. Det blir nog några timmar på stranden i dag igen när jag klippt klart resten av gräsmattan. Det tar cirka 2 timmar att klippa allt så jag brukar dela upp arbetet i två dagar och på så sätt få två träningspass😊 

I går fick jag min ena bror och guddotter med mig. Vattnet var varmt och skönt och jag kom mig i två gånger. Sommarens första dopp är alltid "värst"😊

Finländska rivieran, Storsand😎
Nu är också grill- och nypotatissäsongen igång. Finns inget som slår de egna nypotatisarna och det är
enda gången på året som jag äter potatis.
Jag tar alltid med mig engelskt bubbel och/eller vin när jag kommer hem och i går satt vi utomhus och njöt av vädret och engelska ostar och köttpiråger som vi sköljde ner med ett väldigt gott engelskt bubbel, Leckford Estate.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...