7 november 2010

Min söndag

Idag har jag haft fullt program, eller det kändes fullt eftersom jag vaknade först kl 11:-). Efter dusch och frukost stod Pilates på programmet, sedan städning och till sist köttbullstrillande. Jag var sugen på köttbullar och fullkornsspagetti och så blev det.

Den kombinerade lunchen/middagen var nästan klar när Steve kom hem från jobbet. Han visste inte att jag skulle kocka och sken upp som en sol när han såg att det puttrade på spisen:-). Vägen till en mans hjärta är utan tvekan genom magen:-).

Det verkar som om en förkylning är på kommande, men den blir väl inte värre än halsont, frusenhet och allmän trötthet som vanligt. Min kropp verkar ha bra motståndskraft mot förkylningar. Jag drack just en mugg med Finrexin upplöst i vatten och tänker dricka en till innan jag går och lägger mig. Jag mår alltid illa när jag har ont i halsen och om inte annat så lenar varm dryck lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...