16 november 2010

Packat och klart

Nu är väskorna i stort sett färdigpackade, lägenheten städad så att Steve kan börja "rådda" igen när han kommer tillbaka imorgon och den uppblåsbara luftmaddrassen uppumpad till Svanhild som snart borde anlända. Det blir tidig väckning imorgon, typ 4.30, deprimerande, för tåget till Gatwick går 5.39 och det får inte missas.

Idag gick jag till banken och överförde min handpenning för bostaden till vår jurist, så nu har mitt sparkonto krympt ordentligt. Juristen mailade också och berättade att hon skickat två blanketter som måste ifyllas, så jag mailade Steve och gav honom stränga instruktioner hur och när han skulle fylla i dem så att jag kan ta dem till jobbet på måndag för att bevittnas. Juristen kan inte avsluta köpet innan hon får dem. Åh, jag skulle gärna vilja öppna dendär champagnen för att fira affären nu:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...