28 april 2011

Hälsomiddag

Efter några dagar med vitt bröd till frukost, lunch och middag och glass nästan varje dag, och inte minst vin och drinkar, är det skönt att återgå till "normalt" diet igen. När jag åkte hem efter jobbet idag gick jag till mitt favoritställe, där de säljer all osåld mat med 50 % rabatt efter kl 17, och köpte två lådor med sushi, allt för endast 6 pund, som jag och Steve festade på.
Jobbdagen vara...jobbig. Kontoret var ganska tomt men min chef som skulle ha hållit ställningarna under tisdag och onsdag hade fått magsjuka så jag hade 2 dagars email som väntade på mig. Nu ska det bli skönt med fyra dagar ledig igen och jag ska soooova...förutom i morgon när jag tänker följa det kungliga bröllopet på TV. Sändningarna lär börja redan vid 8-tiden på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...