8 april 2011

Helgens planer

Den här helgen har jag, förutom vackert väder, även mycket annat kul att se fram emot. Ikväll ska jag träffa Maria som är en av mina finska bloggläsare och hennes kompis på drinkar. De anländer ikväll och ska göra London osäkert i en vecka. Hon var också jättesnäll och erbjöd sig att frakta lite finska delikatesser till mig, hårdvaluta när man bor utomlands.

Imorgon står inflyttnings-bbq i Croydon på schemat. Det är min kompis och hans fru som ska ha inflyttningsfest i sitt nya hus och det kan man inte missa. De kunde dessutom inte ha fått bättre grillväder!

På söndag blir det nog bara till att ta det lugn, gå på Pilates och kanske en runda ut i solen.

Hoppas ni får en lika solig och varm...eller åtminstone solig...helg som vi här i London;-)!

3 kommentarer:

  1. Hälsa Maria! Vi lärde känna varandra via våra hundar som vi tog från samma kull för 9 år sedan, och så har vi studerat och huserat ihop i Borgå:)

    SvaraRadera
  2. Träffade henne och Linnea igår men ska ses igen på onsdag för middag, ska hälsa från dig då. Så ni har till och med studerat tillsammans?! Värden är liten:-)

    SvaraRadera
  3. ja världen är liten. Vi har varsin systerhund ur samma kull, därav bekantskapen. Jo, vi har gjort en hel del kul ihop.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...