14 maj 2011

Mirakel

Stoppa pressarna, ett mirakel har skett!!! Jag har gått ned nästan 2 kg sedan i måndags, från 64,7 till 62,8!! Det är ett mirakel eftersom det gäller min kropp som är extremt dietskygg. Jag vägde mig efter gymet idag och det var med stor spänning som jag steg på vågen.

Nu får vi bara hoppas att det fortsätter i samma riktning och att jag inte hamnar på den i dietkretsar så fruktade "platån", när man inte tappar vikt hur man än försöker. Jag är inte intresserad av någon större viktminskning utan 58-60 kg är jag helt nöjd med. Jag är ju trots allt 171 cm (ettan är viktig:-)) lång så har inget intresse av att se ut som en tandpetare. Om jag fortsätter gå ner i vikt, dvs att dagens resultat inte bara var en engångsförseelse, så kan jag verkligen säga att kan jag så kan alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...