27 maj 2011

Frukost på jobbet

Syns det att jag inte äter några kolhydrater?!:-)

2 kommentarer:

  1. det låter som det går bra för dig, lycka till! Har hört en hel del solskenshistorier där folk faktiskt går ner med den här kosten, det är ju ingen diet..hade så hoppats att det hade lyckats på mig med, men tyvärr. Nåt har jag ju lärt mig under de sista 4-5 åren jag har provat och som jag fortfarande tar med mig, äter ju inte som förut. Brödet tar inte lika stor plats i mitt liv som förr, ej heller pasta, ris o potatis.

    SvaraRadera
  2. Jo, även om jag inte skulle gå ned så tycker jag att kroppen mår bättre, främst då jag inte känner mig uppsvälld och uppblåst alls längre. Det är sällan jag saknar bröd, pasta, ris och potatis men gott äter jag och dricka får jag;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...