18 maj 2011

Slapp och slö

Idag var det dags för en timmes massage efter jobbet. Smärtsamt skönt. Jag tror att musklerna var extra stela efter förra veckans intensiva tränande.

Min massör är ganska så pratsam och idag måste vi båda ha varit hungriga för största delen av vår diskussion handlade om olika restauranger och mat i allmänhet. Hon var också intresserad av min diet och kunde inte förstå att man kan leva utan potatis:-). Hon har tur, hon är lång och smal utan ett gram för mycket så hon får äta hur mycket potatis och choklad som hon vill:-)

När jag kom hem grillade jag halloumi-ost som jag åt med de vanliga tillbehören.
Imorgon ska jag träffa Mia efter jobbet. Jag lärde känna henne via Maria och Linnea när de besökte London för några veckor sedan. Det är så kul att träffa någon från hemknutarna och få prata "på riktigt" dvs. på dialekt.

1 kommentar:

  1. kul att Mia o du ska träffas, hoppas ni får det riktigt trevligt. Hälsa Mia!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...