19 november 2020

Hemleveranser

God kväll alla. I dag har vi haft ännu en grå och lite småkall dag men jag tog i alla fall en entimmes snabb promenad vid lunch och när jag kom hem igen hade jag fått upp värmen ordentligt. Jag har också hunnit ta ett intensivt träningspass hemma så nu är jag färdigtränad och uppvärmd för i dag.😊  

Snart, snart är det helg och sen är det 1 vecka och 3 dagar kvars tills den här nedstängningen är över (för den här gången) och då är det jag som står först i kön till en restaurang eller pub. Men eftersom det är omöjligt för tillfället så lät jag restaurangen komma till mig i kväll för libanesiska smårätter.😊 Det var jättegott och maten var fortfarande rykande varm när den levererades med scooterbud.

Lammfärsspett, lammkorvar och kycklinglever, mmmm.
I går kom min leverans med röda lågkolhydratviner som jag beställt från SkinnyBooze...
Det skulle egentligen vara sex olika rödviner men de hade satt två av samma sort. Det gör dock inget, sålänge de är goda😊.
I morgon kväll blir det trerättersmiddag igen för att sysselsätta mig med något och för att fira att helgen står för dörren. Steve får bara tacka och ta emot vilket han gör, och tacket är att han får dammsuga och städa toaletten. Förra fredagens dammsugning gick dock i en väldig fart så jag tror han missade hälften av dammet😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...