16 november 2020

Julpyntandet har börjat

Trevlig måndag på er! Här har det varit lika grått som vanligt, men inget regn i alla fall. För att komma ur huset så promenerade jag till garden centret som ligger mitt emot Wandsworth Prison efter lunch. Garden Centers har rätt att vara öppna under nedstängningen av någon konstig orsak. Eftersom det var måndag så var det väldigt lugnt där och jag slapp trängas. Jag hittade både växter, julgransbollar och annat smått och gott ...
... bland annat en liten julgran som nu står klädd och pyntad ...
... och en vit hyacint som borde blomma om ett par veckor. 
Jag satte också upp en av mina ljusstakar. Jag köpte den i Finland för ett par två år sedan, glömde bort den och såg den först när jag packade ihop julen i januari i år😏. Jag tänker börja juldekorera tidigare i år, behöver något som piggar upp, men får ta det i steg så att Grinchen, Steve, inte blir alltför chockad😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...