22 juni 2022

Kökskaklet har anlänt

Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Jag sitter och njuter av en hemlagad Margarita och tittar på senaste säsongen av Robinson på TV4 play. Det är första gången på åååååratal som jag kollar på Robinson. Senast var nog när jag bodde i Finland och det har blivit lite fler tvister sedan dess ... och avsnitt. Är på avsnitt 37 nu och det verkar inte bli någon ände på programmet😏

Annars har det inte hänt mycket de senaste två dagarna, jag har jobbat, tränat och gått på promenader. I går följde jag förvisso med Steve när han spelade partävling i bowls. Den här gången vann de så jag har kanske inte så dåligt inflytande i alla fall.😉

I måndags hämtade vi kaklen vi beställt till köket. Vi älskar båda färgen. Köket går i krämfärgat och beige så både Steve och jag tyckte att det kunde vara lite fint att bryta av med en starkare färg. När vi såg det orangea kaklet i kakelaffären blev vi förälskade direkt, och det skadade inte att det var på specialpris. Jag ser fram emot att det ska hänga på väggen ... rakt😏.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...