28 december 2019

Sista dagen på julsemestern

God kväll alla! Här har vi bastat och nu dricker vi den sista flaskan engelskt bubbel som jag tog med mig och äter grönkålschips. Ett bra avslut på julsemestern.
I dag har det varit ganska vintrigt kallt, men i går var det bara några grader på minus så jag tog en skön promenad med en ljudbok i öronen, då kan man gå hur långt som helst.
 Gårdagskvällens middag blev en lågkolhydratpizza med julskinka och annat som blivit över. Rester är bäst😋
I morgon blir det tidigt uppstigning då brorsan har ett morgonflyg från Vasa. Mitt flyg går först 14.30 så vi kommer att "våldsgästa" min andra bror och hans familj tills det är dags för mig att åka till flygfältet. Det är ju trots inte London där butikerna är öppna veckans alla dagar😏.

Och så är det dags för resans sista foton av Elvis ... bekvämlighet verkar inte vara katters främsta prioritet😼


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...