10 januari 2011

Kort shoppingförbud

Förra veckan lovade jag dyrt och heligt att jag inte ska köpa mer kläder på en stund. Det löftet höll inte många dagar:-) De här plaggen shoppade jag i helgen resp. idag, och i affärer som jag normalt aldrig köper något ifrån.
En mossgrön (syns inte på bilden) cardigan utan knappar från Dorothy Perkins. Jättebra skärning.
En svart skjorta från Next. Jag stod länge och velade mellan den naturvita och svarta men jag bara älskar svart, vitt inte så mycket, så det blev till slut svart trots att jag har hur många svarta toppar som helst.
En närbild som togs med blixt vilken gjorde att den ser grå ut eftersom tyget är lite glansigt och reflekterar ljuset.

3 kommentarer:

  1. jag har satt mig i köpförbud nu för detta året, inget onödigt ska in i mitt klädskåp, allt det gamla ska användas först. Men, jag kanske bryter det tillfälligt när jag åker till London i april...

    SvaraRadera
  2. Härligt, då kommer du till försommaren! Jo, inte kan du ha köpstopp när du reser till London, det är säkert någon slags mid season sale på gång då också. Skall ni åka och rekognisera utanför London också?

    SvaraRadera
  3. Jag tror att vi nog håller oss inom Londons gränser, de är ju milsvida och vi stannar väl en vecka. Åker med en kompis som jag bodde tillsammans med i London, vi träffades där, hon är från Nedervetil. Vi ska dit och uppleva gamla minnen från det ljuva 90-talet när vi bodde i Golders Green. Det ska bli skoj. Kanske vi hälsar på en tredje kompis som också bodde med oss i samma lägenhet och också är från N:vetil, hon bor kvar i London fortfarande.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...