13 januari 2011

Småprat

Sitter nu och njuter med ett glas Rioja-vin. Utanför skäller en räv och det känns nästan som om jag var hemma i Finland. Kanske parningssäsongen har inletts här:-)

Har just ätit en jättegod middag på pestopasta och stekt finsk grillkorv samt kokt brysselkål. Jag skulle kunna äta brysselkål till varje måltid, såå gott.

Idag besökte jag kiropraktorn igen och hon gick igenom de två senaste veckornas förfall. Jag gjorde inte en enda ryggsträckning under julen (jag ver verkligen på semester) och det straffade sig för ryggen började värka ordentligt igen förra veckan. Den här veckan har jag dock försökt sträcka ryggen så ofta som möjligt och jag märker att det hjälper.

Igår hade jag förresten mitt 6:månaders utvecklingssamtal. Om nu äntligen allt skulle gå enligt planerna så kanske det blir en löneförhöjning snart. Det har varit på gång läääänge men nu verkar det som om de sista hindren är överkomna. Jag tror dock inte på det förrän jag ser det på min löneremsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...