8 januari 2011

Lördagens aktiviteter

Idag gjorde jag veckans tredje besök hos gymet. Det märks att folk har kommit tillbaka från sin semester och beslutat sig för att starta ett bättre liv för det var ovanligt packat.

Snart är det dags att åka in till city där jag ska träffa Suss för middag och några drinkar. Steve slapp jobba ikväll då alla träningar och matcher annullerats på grund av att det regnat så mycket. Igår informerade Steves chef så hjälpsamt vilket "namn" han går under på jobbet. Jag tvivlar inte alls på att det är chefen själv som hittat på det. Han kallas nuförtiden "Frank Sinatra" eftersom han vill att allt ska gå "My way", något som inte verkar vara så uppskattat på ett ställe där allt ska göras som man alltid har gjort. Jag kunde inte hålla mig för skratt när jag hörde det och Steve kan som tur är också se det komiska i det:-D. Så vuxet beter man sig på det jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...