26 november 2015

Jag ligger och slappar på soffan och Steve är ute med sina kompisar.

Igår eftermiddag träffade min kompis Mert inne i stan och vi gick och såg en liten utställning om författaren till Alice i Underlandet på National Library. Utställningen var verkligen liten så 15 minuter senare hade vi sett den. Vi tog då tåget hem till mig för middag. Jag hade förberett största delen av middagen tidigare under dagen så det var mest att "sätta ihop" rätterna. Det blev mozzarella, bifftomat och lufttorkad skinka till förrätt, renskavssås och blomkålsmos till huvudrätt och limepaj i glas till efterrätt. Glömde bort att ta ett enda foto från kvällen så ni får fantisera😊 Det blev också ett antal cocktails, både Blue Arrow och French 75 så Mert var ganska rund under fötterna när han gjorde den långa resan hem till östra London😊.

Jag avslutade med en bild av en cattop ... eller kanske lapcat.

Sent from my Windows Phone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...