13 augusti 2016

Mera bowls och sen tapasmiddag

Sådär, dagens två gymsessioner är avklarade och kroppen har fått sig en ordentlig genomkörare. Det var över 1 månad sedan som jag senast gick på en Body Attack-klass (en timmes intervallträning med mycket hopp och springande) och jag befarade det värsta, men det gick utan att jag fick blodsmak i munnen:-)

Nu har jag duschat och om några timmar styr vi kosan mot stadsdelen Shoreditch i östra London och till en restaurang som jag läste om i Finnairs medlemstidning tror jag, Strut & Cluck (Strutt och kluck på svenska. När man kollar menyn så ser man varför den heter så för det enda köttet på menyn är kalkon:-). Restaurangen är ganska nyöppnad men har fått jättebra recensioner så det besöket ser jag fram emot.

Igår följde jag med och kollade när Steve spelade bowls på en klubb i närheten av oss. Solen sken från en klarblå himmel och jag njöt av ett par glas vitt vin medan Steve spelade, perfekt.
Vi kom inte hem förrän efter kl. 21 så det blev en sen middag. Jag hade tidigare under dagen köpt några förpackningar med olika tapasrätter så vi festade på dem. När det är varmt vill jag inte stå vid spisen och då är småplock perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...