23 augusti 2017

Veckan hittills

Så är det lillördag igen. Dagarna rusar iväg, speciellt när jag har mycket jobb. Jag har typ spenderat hela dagarna jobbandes framför datorn med ett gymavbrott vid lunch och på kvällarna har jag följt med Steve när han haft bowls-match. En bra ursäkt att inte hänga framför datorn hela kvällen. Det har inte gått så bra för honom i bowls den här veckan men i morgon är det matchen med stor M så jag hoppas verkligen han vinner den för då går han till final.
De två senaste dagarna har jag ätit extra gott för jag gjorde en pizza med blomkålsbotten. Det här är en pizza man kan äta med gott samvete, hälsosamt från början till slut och så otroligt gott. Jag toppade pizzan med tonfisk i vatten, bläckfiskringar, lök, inlagda kronätskockshjärtan, rödlök och ost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...