11 augusti 2017

Trevlig middag i hällregn.

Freeedag, yippijej!

Idag har jag jobbat och gymmat som vanligt, samma procedur som igår.

I onsdags mötte jag upp med min killkompis Mert för lunch på en liten och söt italiensk restaurang som heter Da Paolo nära Warren Street Station. Jag gillar verkligen små restauranger som är familjeägda. Kedjor är verkligen inget för mig.
Vi beställde båda samma rätter, italienska korvar med parmesanost och sallad till förrätt ...
... och en stor nötbiff med sallad till huvudrätt. Det kom potatis med också men dem gav jag till Mert och så fick jag hans förrättstomater istället då han är alergisk mot tomater. Maten vara jättegod och portionerna stora och allt för under 20 pund och då ingick ett glas bubbel.
Efter lunchen gick vi till en pub bredvid och delade på en flaska bubbel. Mert har precis gift sig med in pojkvän och det måste firas. Det var riktigt mysigt att sitta och dricka bubbel och prata medan regnet hällde ner utanför.
Nu sitter Busen och stirrar på mig och vill ha sina godisar så det blir till att avsluta:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...