14 september 2023

Yes!

I morse hängde jag på låset när de släppte förköpsbiljetterna till en romantisk komedi som heter Plaza Suite med självaste Sarah Jessica Parker (Sex and the city etc) och hennes skådespelande man Matthew Broderick i huvudrollerna. Jag har gjort det till min grej att gå och se teaterpjäser med kända filmskådespelare i rollerna, och har sett både Bradley Cooper och Nicole Kidman här i London. Det är kul att se om de är lika bra på teater (utan omtagningar) som på film. 

När bokningen öppnade var jag på plats 7 300-någonting!, men pjäsen ska spelas under 10 veckor så jag räknade med att jag nog skulle få biljett. Efter 1,5 timmes väntan blev det min tur att boka och 5 minuter senare var det klart. Nu får jag hålla tummarna för att ingen av dem blir sjuk.😏


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...