29 januari 2010

Kristina från Duvemåla


En annan mycket bra sak som hände idag var att min kompis Nina kontaktade mig och frågade om jag ville gå och se Kristina från Duvemåla-konserten på Royal Albert Hall i mitten av april. Jag sade ja utan en sekunds tvekan. Jag hade hört att de haft Kristina-konserter i USA och hoppats "i mitt stilla sinne" att den också skulle komma hit också. De verkar bara ha ett uppträdande så det var verkligen tur att Nina såg annonsen. Jag såg musikalen när den gick i Stockholm och även om vi fick värdens sämsta platser, på sista raden, så blev jag förälskad. Björn och Benny är utan tveckan låtskrivare av toppklass.




2 kommentarer:

  1. Härligt, jag ska också dit. :) Jag såg den tyvärr aldrig när den gick här i Sverige, men ändå klassar jag den som min favoritmusikal. Jag har spelat skivorna hur många gånger som helst...

    SvaraRadera
  2. Låtarna fastnar så lätt, både musiken och texterna är otroligt vackra. Jag räknar dagarna:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...