24 juli 2010

En slapp dag

Idag har jag haft en lugn och slapp dag. Steve är i gott förvar hos sina föräldrar den här helgen så jag har gjort vad som fallit mig in.

Jag började dagen med en god frukost med hembakta rågsemlor och finskt kaffe. En timme efter frukosten gick jag till gymet och svettades. Det har inte blivit av den här veckan så jag hade mycket att ta igen. När jag kom tillbaka packade jag handduk, solskräm och en massa tidningar i en väska och gick till parken och solade ett par timmar.

Nu har jag just ätit pestopasta med skaldjur och snart är det filmtajm med någon av de filmer som jag köpte i veckan OCH en påse med svenskt godis. Jag åkte nämligen till Scandinavian Kitchen igår och köpte en påse enkom för idag. Snacka om att vara godissugen och kräsen när det inte duger med engelskt godis.-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...