30 juli 2010

Idag börjar semestern

Nu är det bara 3 timmar kvar på jobb innan semestern börjar. 2 veckor på landet, hääärligt.

Steve har, eller borde ha, bokat taxi som kommer att ta oss till Heathrow och sedan får vi hålla tummarna för att incheckningen är snabb och enkel för en gångs skull eftersom jag har grejer jag måste köpa på tax-free, och att flyget avgår i tid. Jag kommer inte att kunna andas ut innan planet har lyft, enligt tidtabellen, eftersom vi bara har ca en timme på oss att byta flyg i Vanda för vidare transport till Vasa. Hilton vid Vanda flygfält är ett bra hotell men jag har ingen lust att sova där inatt.

Jag kommer troligen inte att uppdatera min blogg under semestern (fast man ska aldrig säga aldrig:-), utan tänkte försöka hålla mig borta från allt vad datorer heter så mycket som möjligt:-). Så, om inte annat så ses vi här om 2 veckor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...