22 juli 2010

Helgförberedelser

Ikväll har jag tillbringat största delen av tiden med att dammsuga, moppa golv och dammtorka. Det är otroligt vad det dammar i den här stan! Jag hade planerat att storstäda först i helgen när Steve åker till sina föräldrar och jag är "home alone", men när det blev beslutat att min kompis Svanhild kommer på besök mellan fredag och lördag så fick det bli nu istället. Lägenheten kan ju inte se ut som ett bombnedslag när man får gäster:-) Det är dock otroligt skönt att ha allt gjort redan nu så slipper jag ha städningen hängandes som ett mörkt moln över mig resten av veckan.

Efter jobbet imorgon kommer vi att mötas inne i stan för drinkar och middag. Det är dessutom hennes 30-årsdag så hon ska inte tro att hon kommer undan åtminstone lite firande:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...