17 juli 2010

Kväll på sjön

Efter jobbet träffade jag min kompis och före detta kollega Tina som jag inte träffat på jättelänge. Det är otroligt hur snabbt tiden går. Vädret visade sig från en bra sida och vi kunde gå till båten Tattershall Castle för drinkar och lite att äta. Det var hög sjögång på Themsen igår.




Vi ska snart hugga in på deras goda Mezze-tallrikar, jag gillar plockmat.
När det blev för kallt för att sitta på däck gick vi för ännu ett par drinkar till mysiga Gordons Wine Bar vid Embankment Station. Sex timmar hade bara flugit iväg.

Den är bilderna av Gordons lånade jag från nätet:-) Baren ligger i ett källarvalv och har mycket hög mys-/romantikfaktor

Om källaren är full, vilket den ofta är, kan man sitta utomhus, året runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...