15 juli 2015

50 nyanser av brunt och packat och nästan klart

Sen middag idag för efter att jag kom tillbaka från ett kvällspass med Body Attack och duschat gav jag mig på att packa kappsäcken, vi åker ju till Finland på fredag och jag tänkte jag skulle vara ute i tid. Så, nu är nästan allt färdigpackat, bara några smågrejer kvar. Skön känsla

Idag mötte jag upp Steve nära hans jobb i Earlsfield för lunch. Vi åt verkligen inte på något snobbigt ställe utan på ett Fish and Chips-snabbmatställe med 4 bord:-). Kanske inte mitt förstaval ... eller ens femte:-) ... men Steve har ätit lunch där då och då och föreslog att jag skulle gå dit med honom. Nu äter jag varken chips och panerad fisk men de hade också kebab med sallad så det tog jag. Steves lunch var extremt färglös, snacka om "50 nyanser av brunt", men det är ett populärt ställe eftersom de fritterar fisken enligt beställning (många förfritterar och förvarar den i värmeskåp) och det kom hela tiden in stamkunder. Restaurangen har varit där i säkert 20 år och nu har den övertagits av grundarnas trevliga unga söner som är ca 20 år.
Imorgon ska jag bara "chilla", gå på gym, jobba undan, checka in oss och städa, fast då får minsann Steve dra sitt strå till stacken.

Min dermapen-behandling igår gick bra och jag gick därifrån röd som en brandbil som vanligt med min medtagna keps på huvudet:-) Idag ser jag ut som om jag gått ett svettigt pass Body Attack, vilket jag också gjort, och blev därmed dubbelt så röd:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...