13 juli 2015

Filmtajm och superenkel middag

Trevlig måndag på er, hoppas veckan har börjat bra. Jag kan inte klaga, arbetade bara fram till halv 2 och sedan gick Steve och jag på bio och såg den senaste Terminator-filmen. Steve får ta ut sina 4 timmar som han jobbar på lördag som ledig tid och han gör det oftast på måndagar.

Filmen var helt bra, inte den bästa av Terminator-filmerna, men helt klart underhållande. Några av de tidigare robotarna dök också upp.
Kvällsmaten blev MYCKET enkel, skalade räkor som jag doppade i majonnäs som jag blandat ut med citronsaft och dill. Mycket enklare kan det inte bli och otroligt mättande.
Imorgon är det dags för min tredje och sista Dermapen-behandling i serien. Då blir det att hålla sig hemma på kvällen så att rodnaden hinner lägga sig och smeta på massor av aloe vera-gele som lugnar. Irriterande att man ska ha så känslig hud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...