12 augusti 2021

Arbetsplatsbesök

Hej på er. I kväll besökte jag Steve arbetsplats för första gången sedan han började där i april.
Jag tog tåget till Barnes Bridge, gick över bron och så var jag framme.

Det ärr ingen liten idrottsplats som han jobbar på, men så erbjuder de många olika sporter också. Steve körde runt mig i hans "kungadöme" i en liten ombyggd golfbil😊
Efter rundvandringen var planen att gå till en bowls-klubb alldeles i närheten där Steves klubb hade bortamatch. När vi var på väg dit ringde en av Steves klubbkompisar och berättade att den andra klubben glömt bort att det var tävling så det blev ingenting. Lite surt, hur dåligt organiserade kan man vara på en skala?😒. Steve cyklade till sin klubb för att lämpa av grejerna för morgonens tävling medan jag tog tåget hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...