8 december 2009

Festkläderna framplockade...

...för imorgon. Det fick bli en knälång klänning jag köpte i somras, svart glansig kavaj som jag köpte på H&M för flera år sedan och som är jätteinne nu (ibland är det bra att spara:-) och svarta halvhöga sandaler med nitar, också från H&M. Jag gillar det rådande nitmodet. Månne det är en kvarleva från min tidiga ungdom när det var hårdrock som gällde, nitarna går aldrig ut så att säga:-) Inte för att jag använde kläder med nitar på 80-, tidiga 90-talet, snarare pastellfärgat (vad tänkte jag på!!!), men jag antar att jag är en "late bloomer".

Steve är ute och spelar biljard med sin kompis ikväll så jag tänkte kolla på en svensk DVD men först ska det bli ansiktsbehandling så att man ser fräsch och pigg ut imorgon, trots förkylningen som jag dras med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...