5 december 2009

Tidig väckning

Idag var det tidig väckning då en potentiell köpare skulle komma och kolla på vår Steves lägenhet kl 10 och sedan följde ännu 3 stycker, varav en kom och kolla på den för andra gången. Det är alltid ett positivt tecken. Vädret visade sig från sin bästa sida med sol och behaglig temperatur vilket gjorde att huset (dock inte de otvättade fönstren på utsidan) visade sig från sin bästa sida.

Klockan 12 "rymde jag hemifrån" och åkte till Hammersmith för att möta mina kompisar Carola och Annika på lunch på puben Queens Head. Carola och jag tog bussen tillsammans från Wandworth och sedan träffade vi Annika på puben.

The Queens Head är verkligen fin med en av de största, och i mitt tycke, vackraste "beer garden" i London. Maten är god, traditionell pubmat. Jag föredrar pubar som inte ligger på de vanliga turisstråken för de får försöka lite extra för att locka till sig folk.

Jag, Annika och Carola hade inte träffats på flera månader så det var jättekul att uppdatera varandra om vad som har hänt i våra liv.

Två glada brudar:-)

Jag var så hungrig att jag hann sluka både för- och huvudrätt innan jag hann ta fram kameran. Efterrätt blev en underbar varm "Sticky toffee pudding" med vaniljglass. Båda är inte mina:-)

2 kommentarer:

  1. Tack för igår! Det var verkligen super trevligt! :-) Måste vi göra om nästa år!!;-)
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  2. Absolut!!! Så kul att få skvallra lite igen, mycket har ju hänt sen i höstas:-) Kramar!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...