29 december 2009

Tillbaka till vardagen

Så sitter man då på jobbet igen, seeeegt. Det är dock ganska lungt och tyst på kontoret eftersom hälften är ännu på semester. Ute regnar det men det kändes ganska "varmt", speciellt om man jämför med temperaturen under julen som låg mellan 10 - 20 minusgrader.

Resan tillbaka till London gick utan större förseningar och jag fick alla väskor och påsar med mig ända hem. Lägenheten var dock iskall eftersom Steve stängde av elen när vi inte var där, allt för att spara några pence:-) Av någon orsak är sängkammaren det kallaste rummet i lägenheten och det var som om att stiga in i en frysbox när vi skulle lägga oss igår (skönt på sommaren dock). Jag sov med stickade sockor som jag fick av morsan till julklapp (de kom genast till nytta), träningsbyxor och långärmad tröja. Tur att vintern är kort i England.

Idag blir det gymet efter jobbet, vare sig jag vill eller inte:-). Har inte styrketränat på två veckor och det känns i ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...