29 april 2010

Spelkväll

Min kollega Hanna har som extraknäck översatt och hittat på frågor för en ny utgåva av ett populärt spel i Finland och nu behövde hon testa dem på ett antal spelentusiaster. Jag, Suss och Eija var naturligtvis med på noterna, och ännu "roligare" blev det när vi hörde att Hannas uppdragsgivare var beredda att betala £50 för mat och dryck för vår ansträngning (det är krävande att svara på frågor:-) . Hanna läste upp frågorna och skrev ned våra åsikter på sin dator. Vårt uppdrag var att försöka svara rätt (naturligtvis) och säga om vi tyckte att frågan var ok, för svår eller helt uppåt väggarna:-)
Vi åt lite god Mezze i mellantid. Det verkade ha gjort susen för mig för efteråt vann jag tre "ploppar" och slutade som god 2:a. Jag är snäll och ids inte säga vem som vann eller förlorade;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...