1 oktober 2010

Fullt upp

Det var fullt upp igår med diverse projekt men jag och Steve hann iallafall äta middag på en av våra lokala pubar, Brewers Inn. Det pågick för tillfället en slags "ät brittiskt"-kampanj med specialmenyer med bara engelsk mat. Steve tog sin vanliga Steak and ale pie från den vanliga menyn medan jag provade på en paj med rådjurskött eller vad det nu var. Det var riktigt gott, mört till max, även om jag inte gillade deras "fuskpaj" med bara ett lock av smördeg.

Idag ska jag träffa min gamla kollega och vän Tina efter jobbet för lite hälsosamt skvaller. Vi har kommit överens om att ta några drinkar på min favoritpub i Holborn (hon har ännu inte varit där och den bristen måste åtgärdas:-) och sen mat på en japansk restaurang i närheten.

Imorgon får jag underhålla mig själv för Steve kommer att jobba hela dagen och kvällen igen. Funderar lite på att åka till Westfield Shopping Center och se om jag skulle hitta några tidiga julklappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...