27 oktober 2010

Köpa, köpa

Jobbade till kl 2 idag igen, gud så skönt, jag önskar att mitt företag skulle tillåta kortare arbetsveckor om man vill och har möjlighet. Det borde ju bara vara positivt för dem så slipper de betala för att folk sitter och surfar på nätet och kollar Facebook när de inte har något att göra.

Efter jobbet bar det raka vägen till gymet, sedan hem och byta kläder då min vinterjacka var alldeles för varm för dagens 16-gradiga temperatur och sedan till Clapham Junction och ett besök hos kiropraktorn så nu känner jag mig alldeles mörbultad.

Före kiropraktorn hade jag en timme på mig att gå i affärer, tyvärr, och jag kom hem med den här inte helt billiga klänningen från Fat Face:-). Den är dock jätteskön och skärningen ger mig nästan midja. Jag brukar dock mest shoppa på Fat Face när de har rea för då kan jag få grejer med 50-75 % rabatt.

Imorgon står det Feeder på programmet, ett av Steves älsklingsband. De har ett antal bra låtar på sin repertoar, bland annat den här. Vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...